Saturday, May 29, 2010

29052010

lebih kurang setengah jam sebelum maghrib sambil2 menunggu masakan terhidang,seorang pemuda mengambil kameranya dan terus memukul2 gambar tanpa belas kasihan.tapi pukulan itu amat lembut kerana pemuda tersebut menggunakan hanya satu jari.tak percaya sila lihat gambar2 tersebut masih sihat tanpa sebarang pathological lesion.

agaknya pemuda tersebut kebosanan kerana terpaksa mengharungi tempoh peperiksaan yang agak panjang.sabar jela.

kalau tak penat sekarang,terpaksa penat disaat orang lain berehat.(mintak berlindung)
sarangei exam...(btol x ijut penggunaan bahasa nih? =_= )

gambar2 berikut mewakili perasaan pemuda tersebut. perasaan dimusim exam x sama sekali jika dibandingkan dengan musim2 lain seperti musim buah atau musim tengkujuh tegas beliau lagi.


rindukan basketball



"a'laikum biljamaah"



Banyak lagi yang perlu dihabiskan



berehat sebentar...



masa depan masih ada selagi masa masih belum berlalu pergi







rindukan keluarga



32 kotak lagi yang perlu dipangkah



no komen...





akhirnya hidangan sudah pun siap.pemuda tersebut meninggalkan kameranya dengan riang sekali.walaupon masih banyak yang perlu dibaca,saat makan tetap tidak dilupakan.




chikenchop jadi hidangan gara2 "WISH LIST" tq-eddy-









papepon hidup mesti diteruskan untuk terus diuji dan mencuba untuk mendapat keredaanNya.

7 comments:

izyan said...

im sooo envy with ur shot.. :D
maybe we have the same interest but u got the talent! *jeles*

btw, cantik umah *pic on rindu basketball*

ps: gud luck for coming exam & ape maksud hanis eh?

[amiza malik] said...

smart gmbr ko
patutnya tajuk entri ni
mcm seswai
LONELY?

haha, dari sume gmbr ni, yg aku dpt rasa ialah
emptiness
loneliness

dan mungkinkah gmbr last yg no komen itu penyelesaian?

:D

all d best nabil.demi negeri sembilan dan seri menanti LOL

nabil said...

to izyan:
biasa2 je.
maksud hanis? emm x pastilah.mgkin boleh rujuk buku nama2 Islam.
doakan kami.


to ayu:
lonely?..tetap 29052010 siswa.+_+
penyelesaian sama2 fikirkn.haha

dah lame x jenguk seri menanti,N.9.ko mengingatkan aku nostalgia lamelh ayu(T_T).thanks.

lyannayahya said...

jalan2 amik angin ^-^

nice shot.

moga dpermudahkan.

moga berjaya.

p/s:ape kaitan ngan seri menanti?
umah ayu kat PD :P

-k.yana-

Noor Asyila said...

paling comel, gambar yg frame family tu kot.cumelnye pooh~~ hahak

nabil said...

to k.yana
arwah ayah asal seri menanti..

to asyila:
kakak yg kasi pooh tu...

lyannayahya said...

oops.

sorry.T_T

moga arwah ayah nabil ditempatkan bersama orang2 soleh.